14 år nu

Godmorgon på er alla!
Idag var det första gången man vakna upp och verkligen fattade att jag är 14 år nu. Helt sjukt vad tiden går fort, ush jag vill bli bebis igen. Men i alla fall, tjejmiddagen/kvällen var mysig med tjejerna i fredags. Sen hade jag en bra födelsedag. Fick 2300 kr, ett par cerise rosa lindor, en fotosession för en skitbra fotograf som jag har velat göra hur länge som helst, sen det bästa. Det bästa var min nya häst. Japp ni ser rätt, jag har fått en helt ny ponny. En svettfux på 4 år som heter Zivan,D-ponny. Har inte hälsat på henne ennu men hoppas att hinna det nästa måndag!Bästa presenten man kunde få! Kommer gå långt med den ponnyn ska ni veta!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback