Astaggad

Tjenamors babes!
Gud vad trött jag är idag, ush vill inte alls gå till skolan och arbeta. Men vet ni vad? Det är bara 3 ynkliga dagar kvar till min födelsedag idag! Åh jag är sjukt taggad till att bli fjortån bast nu. Aldrig varit såhär taggad till att fylla år förut, men det är nog bara för att jag börjar växa upp nu. Varför? Vill stanna i denhär åldern för evigt nu hahah inte bli äldre och mer skola. Men det är helt sick, fyra år kvar och jag är myndig. Gud asså det är sjukt. Kommer ihåg när jag fyllde typ 9 , haha goda tider. Nu är det bara ett år kvar till byxmyndig och fyra år kvar till myndig. Haha nej ush nu ska jag försöka leva livet där jag är nu. Puss så länge!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback