Dagens ridpass

Hola amigos!
Idag så gick det superduper att rida Campanja. Först när jag kom till stallet så sprang jag ner och fixade hennes mat direkt som igår sen klädde jag på henne alla hennes grejer och gick ner till ridhuset. Gick med henne först asså ledde henne när jag skrittade fram eller vad man ska säga. Sen red jag på bara. Först var hon stel men jag gjorde lite galopp och så då gick hon så underbart fint. Övade massa galoppfattningar från skritt, gick awsome i höger varv men i vänster varv gick det inte så bra. Men hon var så otroligt lugn i galoppen på slutet och skuttade runt haha shit vad jag garvade hon e så sjukt rolig att rida. Gjorde också sjänkelvikningar som gick superduper. När jag var klar så gick jag upp och fixade klart allt sen drog vi hemåt.
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback