Friday morning

Hola babes, äntligen fredag!
Idag är planerna så att jag går i skolan som vanligt, men jag följer med Julia hem när hon har slutat och sover hos henne ikväll. Sista gången som jag kommer kunna sova över hos henne innan hon åker iväg till Thailand. Vi ska bara chillpilla sen ska vi förbi stallet och fixa Abbes alla grejer, Ella fick ha Campanja idag så jag får vila en helg från stallet snart när jag kommer ha två hästar att rida varje dag. På lördag vet jag inte vad som händer, kommer vara med Julia lite på dan sen åker jag väl hem och tar det lugnt eller hör med någon som har lika tråk som jag. Bara 9 dagar kvar till min födelsedag nu, åh vad jag längtar! 14 bast, helt sick!
Haha men gud vad små! Jag och Emma för 4 år sen, memories för livet!
Xoxo Celina
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback