Gårdagen

Foto: Moa Trybom ll Kamera: Nikon D40 ll Motiv: Vinter
 
Hola bloggen! Kom hem från Julia för ungefär en timme sen, underbart att få vara med en älskad vän asså. Började med att jag kom till stallet runt 16.00, gjorde först maten till Campanja och Abbe. Mockade sen Campanjas box så fort jag kunde. Hann inte rida för att jag var tvungen att börja fixa Abbe åt Julia, hade bokat ridhuset så vi måste passa tiden. Vid fem gick vi ner till ridhuset. Det gick asbra för dom att hoppa, så stolt över mina fina. Abbe tyckte det var skitjobbigt med studs, haha svettades som f*n. När vi kom upp så mockade jag Abbes box medans Julia tog av han alla grejer osv. När vi kom hem så käkade vi mat och duschade. Sen chillpillade vi resten av kvällen med fruktsallad och glass osv. Åh vad gott det var! Nyttigt med massa frukt, ska nog börja käka det ist eftersom att jag inte får äta något godis nu!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback