Give me tonight

 
Hola amigos! Har nyss klistrat på alla mina lösnaglar igen, dom lossnade i stallet allihopa. Ja idag har jag varit i stallet med Julia. När vi kom dit så började hon fixa Abbe och jag mockade hennes box. Vi hade bokat ridhuset för hoppning så vi var nere i ridhuset runt 4. Jag plockade fram allt och sen började vi. Det gick asbra för dom och dom var så duktiga. När vi var klara tog jag undan några saker sen gick jag runt med Abbe i ridhuset medans hon plockade bort resten. När vi kom upp igen så gjorde jag hans mat och sen käkade vi lite sen lunch. Blev hämtad halv sju och aa nu e jag bara hemma och chillpillar. Tagit en dusch också, hur skönt som helst. Ska snart ner och kolla på gladiatorerna med the family, myspys!
 
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback