I morgon blir det så

 
Tjena tjena!
 
Jag har nu spenderat kvällen med familjen, och framför datan med musik. Har snackat ihop mig med Saga och jag kommer spendera hela dagen med henne i morgon. Vi åker till stallet runt tolv hon och jag. Vi kommer nog vara där ganska länge för jag har två hästar att rida och att ta hand om. Först så ska jag ha Campanja sen ska jag passa Abbe för Julia är borta hela dagen så jag fick ta hand om lilla pojken då. Saga ska fota och filma båda ridpassen, najs som bara den. Kommer få några dressyrbilder på Campanja förhoppningsvis för med hennes kamera blir det ok bilder i ridhus. Har fixat en film ikväll från förra lördagens ridpass på Blackie som kommmer upp i morgon som tidinställt. Håll ögonen öppna för det. Nu ska jag kolla på Gossipgirl och Pll, kram!
 
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback