I wanna be everything you need

Gokväll bloggen!
Idag så började dagen med att jag hade halvdag i skolan, sjukt jvla chill asså. Slutade 11.00 och drog till stallet runt 15.00. Fixade först bebisarnas grejor sen så började jag med att rida Abbe. Gick bra och han var superfin i början men sen var han jobbig med formen i galoppen så jag körde massa galoppfattningar från halt och skritt + galoppombyten som han börjar bli riktigt bra på nu. Red på han ca 70 minuter i ridhuset. Campanja red jag också dressyr på i ridhuset. Åh hon var så himlans lugn och jag fick tillochmed driva på i glaoppen för att hon skulle gå, stolt tjej. Gjorde mest galopp som vanligt och mycket tempoväxlingar osv. När jag var klar i stalllet drog jag hem och käkade o duschade, nu ska jag kolla gossipgirl, puss!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback