Just go

 
Tjenixen!
 
Jag sitter framför datan nu och lyssnar på musik, standard. Saga åkte för en stund sen. Shit vad vi hade kul i går asså, haha först kollade på melodifestivalen med the family. Glad som satan för att dom två absolut bästa gick till finalen. Sen så gick jag och Saga ut runt 23.00 och flummade runt lite här och var. Kom hem en stund sen gick vi ut runt halv tolv igen, ush vad kallt det var. Ramlade för att det var så sjukt jvla halt, haha shit vad jag skrattade. I alla fall så avslutade vi kvällen med film sen somnade vi runt 02.00. Fotade massa bilder under hela kvällen med Sagas kamera, åh älskar hennes kamera. Bjussar på bilder!
 
Xoxo Celina
 





ÅH NEJ VA STOR SELMA HAR BLIVIT!
NOOOOOO!
Herregud.. jag får fan ångest hur länge sen det var...
GAAAH! ...

2013-03-03 » 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback