Leira

Hola alla där ute!
Idag har det varit en sjukt bra dag och bra avslut på veckan. Började med att jag var i stallet vid sju på morgonen, sen åkte vi tillbaka till Linnea för att vila lite. Vid elva åkte vi tillbaka till stallet igen, det första jag gjorde var att gå upp till övre forsen och ta in Leira. Jag fixade henne en timme typ innan jag skulle rida, haha gud vad hon blev glad när jag ägnade min tid åt henne. Tog en vattenskrapa och tog bort en massa massa hår, shit vad hästen fäller asså. Men i alla fall så började jag med att rida fram utomhus, sen red jag dressyr i ridhuset ca 40 minuter. Bästa ridpasset på henne någonsin, hon höll formen hela tiden och liksom gick i form, hon brukar aldrig göra det, bara med ägarna och några tränare. Vi övade inget serskilt. När jag var klar i stallet så åkte jag hem och nu har jag bara chillpillat och drogat gossipgirl. Standard!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback