Lödag andra mars

Tjena!
 
Jag sitter nu och dunkar lite musik med Saga, käkat tacos nyss så sjukt gott. Idag i stallet så började jag med att jag gjorde Campanjas påsar medans Saga gjorde hennes hinkar och Abbes mat. Jag mockade sen till båda hästarna och gjorde allt annat som skulle göras. Tog sen in Abbe och började fixa honom, vi gick sen ner till ridhuset när han var klar.Han var sjukt duktig och allt gick så jvla bra! Han var så otroligt himla fin! Efter att ha ridit i ridhuset i 40 minuter så skrittade jag ut på låga tyglar ungefär en halvtimme. När vi var tillbaka tog jag av han alla grejer och tog sen in Campanja för att fixa henne. Det blev som sagt ett dressyrpass i ridhuset. Gick asbra förutom att vi fick bråka en liten stund med galoppen. Men övade massa galoppfattningar från skritt och halt och hon var grym. I morgon kommer hon ha massa träningsverk, haha min fina bebis!
Xoxo Celina





Hur gör du dina headers?
Kan du visa vilken sida osv du gör headers

2013-03-02 » 19:29:04

söt :)

2013-03-02 » 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback