Long day

Godkväll folket!
Idag var det första dagen i skolan efter lovet, spenderade hela dagen i skolan med min underbara Matilda. Har ganska chill med lektioner, hade ett speciellt test på engelskan som gick skitbra.  Kände mig säker och skrev bra och lagom långt. Efter skolan följde Julia med mig hem. Vi hade bara lite cozy time framför tvn fram till fem ungefär tror jag. Pluggade 20 minuter i spanska, känner mig säker där nu också hoppas det går bra på provet. Sen drog vi till stallet. Gjorde Campanjas mat så fort jag kom dit, sen fixade jag henne och gick ner till ridhuset. Fick bli ett kort ridpass på 40 minuter med massa galopp och lite galopp över bom. Hon gick asbra i form osv i traven i början men sen krävde jag inte något av henne i galoppen. Hon gjorde också ett stort bocksprång, haha sparkade backut skithögt höll på att garva ihjäl mig haha asså shit va kul!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback