Love the sun

Godmorgon alla underbara bloggläsare!
Måndag- Ny vecka! Åh vad jag är taggad till nya veckor alltså, bara för att vädret börjar bli bättre och att det e snart två månader kvar till sommarlov och min födelsedag är om 13 dagar. I morgon är det en vecka kvar tills Julia åker till thailand två veckor, shit hur ska jag klara mig utan henne så länge? Det e bra för vänskap att få lite paus osv men jag kommer sakna henne enormt. Hihi  får hoppas på att hon blir brun också ;) Idag så går jag som vanligt i skolan och gör lite läxor så fort jag kommer hem. Åker till stallet och rider lilla pärlan med mormor sen åker jag hem igen och städar rummet lite, kollar lite gossipgirl och tränar om jag hinner.
Xoxo Celina
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback