Must be love

Godmorgon tisdag!
Hann aldrig berätta om gårdagen igår då jag kom hem så sent från stallet. Var ju i centrum till 18.00 med Julia, köpte en present till Hanna och sen köpte jag en topp på new yorker, kommer bild på den sen så det blir bara bra. Efter centrum åkte vi hem och bytte om jättefort. Åkte till stallet sen halv sju typ, när jag kom till stallet så städade jag först ur mitt skåp som verkligen var propfullt och stökigt, ska fixa där mer i helgen. Sen gjorde jag Campanjas mat och vatten. Medans mormor mockade var jag nere i ridhuset och red ett lagomt lugnt barbacka pass med mycket galopp på slutet. Red i ungefär 40 minuter, blir ordentligare idag .
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback