One day

Hello lördag!
Godmorgon alla där ute. Äntligen lördag, älskar lördagar! Igår glömde jag bloggen lite eftersom att jag var upptagen med Moa hela kvällen. Jag drog direkt till stallet efter skolan och fixade till Campanja o Abbe. Blev frågad att rida Leira så jag red först ut på Abbe och hårdtränade i skogen med massa galoppintervaller och klättrade som f*n. Sen blev det ett dressyrpass på Leira i ridhuset, gick asbra! Älskar den hästen så sjukt mycket! Sen på kvällen var jag med Moa och kollade på gladiatorerna och chillpillade. Idag är det tjejmiddag med tjejerna, sex pers ska sova här i kväll haha hur ska vi få plats egentligen? Haha men tills dess, ha det gött!
Xoxo Celina
Saknar min bebo






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback