Söderbymalmsskolan

Omg vet ni vad jag gjorde? Hälsade på Söderbymalmsskolan som jag inte har gjort förrän jag slutade där. Gud vad kul det var att träffa min gamla kompisar, saknat dom så mycket och skolan lite. Har så jvla många minnen där osv. I alla fall så var skolan chill och efter skolan drog jag till söderbymalm med ellen som sagt var. Sen åkte vi hem till mig och nu har vi bara chillpillat som vanligt typ. Har inget plugg för att provet blev framflyttat, åh vad skönt hade bara lust att skrika när jag fick reda på det haha plugga e så tråk. Var grym i skolan idag och arbetade bra alla lektioner, duktig flicka. Stolt osv. Senare ikväll så ska jag till stallet och rida lilla pinglan, ska snart fota några saker som jag sen ska sälja här på bloggen. Bloppis kommer då ut ikväll runt 17.00 så håll koll, bara några små saker jag inte andvänder längre osv. Puss så länge!
Xoxo Celina





hej skulle du kunna göra mer frågestunder.
kan du också visa hur du lägger in din header på bloggen.

2013-03-05 » 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback