This week

Godmorgon godmorgon!
Måndag= Ny vecka. Denhär veckan kommer vara ganska full och mycket att göra. Idag är det en lugn dag, jag går i skolan sista dagen med Julia. Sen är jag med henne efter skolan och rider med henne i stallet sista gången innan hon åker. Kommer sakna henne så mycket, men det e lite bra att komma ifrån varandra lite satt vi inte bråkar så ofta. I morgon så går jag i skolan, åker sen direkt efter skolan till stallet och rider/sköter om Abbe o Panja. Onsdag och torsdag blir det bara lugna dagar och massa plugg, passar på dom dagarna jag inte är i stallet. På fredag kommer Moa till mig, jag ska rida Abbe o Campanja och vara i stallet hela dagen. Lördag blir det stallet tidigt, rida tre hästar sen  hem och fixa inför tjejmiddagen på kvällen. Fyller sen år på söndagen, firar med familjen sen åker man till stallet på kvällen och rider pollarna. Så det är en ganska full vecka!
Xoxo Celina






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback