Yesterday

Heej! Sorry för att jag inte har bloggat men min blogg.se app på telefonen funkade inte så jaaa det gick inte. Men i alla fall så tog jag och Julia det bara lugnt hela kvällen igår, käkade lite gott och kollade på en assorglig film. Gud vad den var bra, en av dom bästa jag någonsin sett. Den hette the impossible och handlade om en familj som reste till thailand och var med om en tsunami eller hur det nu stavas. Ush vad sorglig den var asså. Idag har jag varit i stallet och fixade alla grejer till Campanja, gick också med Abbe i en halvtimme åt Julia. Nu har jag fixat i ordning mig och städat lite, ska snart till Linnea och sova där. Pluttisen e så söt, blir nog chill hela kvällen.
Xoxo Celina
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback