17 days

Bara 17 jvla dagar kvar till sommarlovet, kan knappt vänta. Vi går inte i skolan onsdag och fredag denhär veckan, sen går vi inte torsdag och fredag nästa vecka. Bara sex skoldagar kvar, gud vad skönt! Denhär sommaren ska bli bäst, har planerat så mycket gud vad jag längtar! Slippa plugga, gå upp tidigt varje dag och gå till skolan. Men kan knappt fatta att jag snart börjar åttan, åherregud vad sjukt. Kändes som det var igår jag började i sexan i söderbymalm haha shit vad liten man var då. Men sjuan har faktist varit en bra tid även fast jag har gått igenom så pass mycket. Förändrats som bara den, är verkligen inte samma person som jag var när jag började i lyckeby, men asså då menar jag ju posetivt. Sommaren 2013 ska bli bäst, 17  dagar gud så härligt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback